Božić 2012







Evo vrijeme je za nove kreacije.
Iskreno danas sam kreativno mrtva, da doslovno mrtva. Jučer je bio naporan dan 8 sati, tri bora previše, previše.
No nema zabušavanja 2.prosinac  advent je a ja nemam vjenčić bravo Diana, za sve imam vremena  a onda sebi nešto na brzinu napravim. ništa za to :)
Jednostavno obožavam ove 10 minutne projekte i kad nemam volje previše razmišljat uvijek napravim nešto onako po svom kako se meni sviđa.
Pogledajte i recite mi vaše mišljenje.





poslužavnik, crvene kuglice u različitim veličinama, četiri čaše različitih dimenzija i veličina, svjećice (mislim da bi crvene bile bolje ali....), šišarkice i evo ga.

Izgleda malo hm nekako čudno ali hej ljudi za projekt od 10 minuta :))))








Da bi opravdala ovo danas trebala bi vam pokazat jučerašnji dan.





 prije -> poslije








prije -> poslije






prije -> poslije

















Mislim da su umor i iscrpljenost sasvim razumni razlozi.
Ovih dana ću dodati još par slika da vidite otprilike cijeli projekt. Pokazat ću vam kako napraviti ledenice za bor od plastičnih boca, kako napraviti ukrasne trake od plastičnih boca i još toga da sad ne otkrivam sve .
Zato navratite i molim vas ostavite mi svoje mišljenje, to mi puno znači.
Hvala :) pozdrav,

Comments

Popular posts from this blog

Krep buketi

Christmas time / Božićno vrijeme

decoupage