Christmas time / Božićno vrijeme


A sada malo Božićnih kreacija, mislim kako u vrijeme Božića svatko osjeti potrebu za nekom osobnom kreacijom ili jednostavno nešto što će sam napravit i na kraju uživati u tom. Moram priznat da je odmah sve nekako ljepše a ti mali detalji daju poseban ugođaj domu.
Ovako to izgleda kad moja mašta proradi :))))
ova mala čudesna drvca napravljena su od šišarki, sprejana  i zatim kao završni detalj naravno ako želite umjetni snijeg, prekrasno zar ne...




Ja jednostavno obožavam božićna drvca, neograničen broj kombinacija za ukrašavanje. Ove godine planiram napraviti step by step video kako bi vam dočarala prije i poslije efekt, puno, puno posla ali isplati se zar ne,  pogledajte samo ovu krasotu.




ovo je božićno drvce  u mom uredu gdje se isto kiti već godinama a u stvarnosti ima pet oronulih grana koje bolje da ne vidite, prošle  godine sam preuzela stvar u svoje ruke pustila mašti na volju i od starog oronulog bora napravila ovo.


E da a moj bor doma hmm samo da pronađem fotke i stavljam da vidite :)))))
Još malo uredskih kreacija





Božićne kugle od stiropora ukrašene starim tkaninama.







Ovo mislim da je većini već i poznata tehnika, stari crijep i decoupage



ove prekrasne božićne zvijezde su isto tako ručni rad, bijele su napravljene od žice i bijelih najlon čarapa :))))),  ove crvene su od starih korporativnih plakata  :)))))





a ove krasote, što mislite od čega su? STARE ŽARULJE  da, da,  kod mene se ništa ne baca. A zar nisu slatki, imala sam jedan set ovakvih sa crnim šeširićima, otišli su za poklon žao mi je samo što ih prije nisam slikala. :( ali zato slijedi nova serija ;), idealni za bor ili jednostavno na prozoru kao dekoracija. Pokušajte svidjet će vam se. Mislim da je to za sad sve ali nije kraj bit će tog još pa slobodno navratite :)))))







Comments

Popular posts from this blog

Krep buketi

decoupage